Voit liittyä keliakiayhdistyksen jäseneksi
- täyttämällä lomakkeen, joka löytyy Keliakialiiton nettisivuilta
- soittamalla Keliakialiittoon, p. 03-2541 300 tai
- lähettämällä sähköpostia osoitteeseen jasenpalvelut(a)keliakialiitto.fi

Jäsenmaksu on 28 euroa/vuosi
Jäsenedut ja -palvelut⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Eri puolilla Suomea toimivat 30 Keliakialiiton jäsenyhdistystä ovat keliakiajärjestön ydin.  Jokainen henkilöjäsen kuuluu johonkin keliakiayhdistykseen. Jäsenet ovat keliakiajärjestön kantava voima ja toiminnan tukipilari. Keliakiaa sairastavista n. 61 prosenttia kuuluu keliakiayhdistyksiin. Tällä hetkellä jäseniä on noin 21 500. Yhdistykset toimivat keliaakikkojen ja heidän läheistensä tukena sekä edistävät keliaakikkojen hyvinvointia omalla alueellaan.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan yhdistyksen toimintaan, esimerkiksi jäsentilaisuuksiin, luento- ja neuvontatapahtumiin, leivontailtoihin, jauhopiireihin, retkille, matkoille, liikuntatapahtumiin, myyjäisiin, toritapahtumiin, kesäpäiville ja messuille.

Tulemalla mukaan keliakiayhdistykseen et jää keliakiasi kanssa yksin; saat uusinta tietoa keliakiasta, tapaat mukavia ihmisiä, pääset näkemään ja kokemaan monenlaista uutta ja saat halutessasi mahdollisuuden vaikuttaa.