Jäsenyys kannattaa

Jäsenet ovat keliakiajärjestön kantava voima ja toiminnan tukipilari. Keliakiaa sairastavista 61 prosenttia kuuluu keliakiayhdistyksiin. Tällä hetkellä jäseniä on noin 21 500. Henkilöjäsen liittyy yleisimmin oman asuinalueensa keliakiayhdistykseen.

Keliakiajärjestön jäsenenä saat aina uusimmat tiedot keliakiaan ja sen hoitoon liittyvistä asioista. Saat myös käyttöösi monipuoliset jäsenetumme. Kun liityt paikallisen keliakiayhdistyksen jäseneksi saat monipuolisen liittymispaketin, johon kuuluu muun muassa Keliakia kumppanina – ensitieto-opas, tervetulokirje ja uusin Keliakia-lehti sekä gluteenittomien tuotteiden esitteitä.

Voit liittyä keliakiayhdistyksen jäseneksi täällä tai soittamalla Keliakialiittoon,

jasenpalvelut@keliakialiitto.fi.

Jäsenmaksu on 25 euroa/vuosi (2016) sisältäen mm. Keliakia-lehden viisi kertaa/vuosi.

Eri puolilla Suomea toimivat 30 Keliakialiiton jäsenyhdistystä ovat keliakiajärjestön ydin. Jokainen henkilöjäsen kuuluu johonkin keliakiayhdistykseen.

Yhdistykset toimivat keliaakikkojen ja heidän läheistensä tukena sekä edistävät keliaakikkojen hyvinvointia omalla alueellaan. Keliakiayhdistykset järjestävät eri puolilla Suomea monenlaista toimintaa, johon kannattaa tutustua ja mennä mukaan.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan yhdistyksesi toimintaan, esimerkiksi jäsentilaisuuksiin, luento- ja neuvontatapahtumiin, leivontailtoihin, jauhopiireihin, retkille, matkoille, liikuntatapahtumiin, myyjäisiin, toritapahtumiin, kesäpäiville ja messuille.

Tulemalla mukaan keliakiayhdistykseen et jää keliakiasi kanssa yksin; saat uusinta tietoa keliakiasta, tapaat mukavia ihmisiä, pääset näkemään ja kokemaan monenlaista uutta ja saat halutessasi mahdollisuuden vaikuttaa

Voit liittyä keliakiayhdistyksen jäseneksi täyttämällä Keliakialiiton lomakkeen tai soittamalla Keliakialiittoon, puh. (03) 2541 300. Sähköpostitse voit liittyä lähettämällä viestin osoitteeseen jasenpalvelut@keliakialiitto.fi.

Jäsenmaksu on 25 euroa/vuosi (v. 2011) sisältäen mm. Keliakia-lehden viisi numeroa/vuosi.