Yhdistys tarjoaa G-fest koulutustapahtuman vapaaehtoisille ja vapaaehtoistoiminnasta kiinnostuneille

TULE MUKAAN G-FEST -KOULUTUKSEEN!

G-festin teemana ovat tunnetaidot ja myötätunto sekä kestävä kehitys. Pääpuhuja on Emilia Kujala, psykoterapeutti, sosiaalipsykologi ja tietokirjailija.

Kansalaisareenan järjestöpäällikkö Marjo Salmelan alustuksesta saat uutta tietoa kestävästä kehityksestä sekä vapaaehtoistoiminnan roolista sen edistämisessä.

G-fest-koulutus sisältää sekä luentoja että työpajatyöskentelyä. Osa luennoista toteutetaan verkon kautta.

Missä? Scandic Oulu City, Saaristonkatu 4.

Milloin? Lauantaina 30.9.2023 klo 11−16.30.

Kenelle? Kaikille keliakiajärjestön vapaaehtoisille sekä vapaaehtoistoiminnasta kiinnostuneille.

Yhdistys maksaa osallistumismaksun, sisältäen koulutusohjelman ja tarjoilut. Matka- ym. kuluista voit kysyä Oulun yhdistyksestä.

Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan Keliakialiiton verkkosivuilla.